Welkom op Granny's haakblog

zondag 15 september 2013

AnMaCreatief Blog Hop!

BLOG HOP – BLOG HOP – BLOG HOP!!!



Welkom bij de AnMaCreatief Blog Hop!

Als je hier gekomen bent via het blog van Anne-Marije ben je op de goede weg.

Ben je niet via haar blog hier gekomen? Ga dan terug naar het AnMaCreatief Webshopblog om daar te starten met de Blog Hop. Ook vind je op het Webshopblog een overzicht  met de volgorde van alle blogs waar je langs moet hoppen.

Vandaag vieren wij het 2-jarig bestaan van het Design Team van AnMaCreatief.

Om jullie in de feeststemming te brengen laat het AnMaCreatief Design Team vandaag een feestelijke creatie zien. Anne-Marije heeft ons uitgedaagd een creatie te maken met het thema: AnMaCreatief.

Dit is mijn uitwerking:















Ik heb 250 Grannies gehaakt in 5 verschillende kleuren, 50 van iedere kleur. Deze Grannies zijn voor Anne-Marije. Zij gebruikt de Grannies voor de webwinkel.

Ik vind deze Grannies helemaal bij het thema AnMaCreatief passen. Met veel plezier haak ik al jaren voor Anne-Marije. 
Het is begonnen met de Grannies, daarna de Amigurumi beestjes en nu ben ik zelfs lid van het AnMaCreatief Design Team en heb ik sinds een paar dagen een eigen 'Granny-haakblog'! 



Natuurlijk is er ook nog een leuke prijs te winnen met de Blog Hop. Meer informatie hierover en alle regels over de Blog Hop vind je op het AnMaCreatief Webshopblog.

Je kunt aan de Blog Hop meedoen t/m zondag 22 september 18:00 uur. Om 22:00 uur wordt op het AnMaCreatief Webshopblog de winnaar bekend gemaakt.

Nu is het tijd om weer terug te hoppen naar het AnMaCreatief Webshopblog. Vergeet niet om daar een reactie achter te laten!

Veel plezier met rondhoppen!

Granny  

41 opmerkingen:

  1. wow wat leuk zoveel bloemetjes.
    Knap hoor dat haken, ik doe het je niet na

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super leuk, precies de goede kleurtjes en toch onwijs leuk om dat zo samen te kunnen doen! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Granny, wat een supergaaf gezicht al die prachtige gehaakte granny's! Knap hoor om ze zo mooi en vooral er zoveel van te haken! Schitterend deze band tussen u en Anne-Marije! Het is toch supergaaf om in het DT van uw kleindochter te zitten, iets waar jullie beiden heel trots op mogen zijn! Geniet er maar lekker van!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Granny, Wat leuk al die gehaakte bloemen. Super. Die kun je erg mooi gebruiken op de kaarten. En wat fijn voor Anne-Marije dat ze een oma heeft die dit voor haar kan doen. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Granny, wat een prachtige bloemetjes en wat een werk heb je daar aan gehad, ook proficiat met het 2 jarig bestaan en nog veel succes met al dat haakwerk van deze granny Bea....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij, of eigenlijk moet ik U zeggen een lieve Granny. Geweldig om zoveel voor Je kleindochter te halen. Ik ben gelijk ook volger geworden om te zien wat je zoal meer haakt. Ik heb het Heel veel gedaan en nu nog af en toe een paar bloementje. Succes! Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige bloemetjes. En wat een leuke bloghop, ik heb alweer flink wat ideetjes opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig zeg die grote stapel bloemen. Dat is een heel werk geweest zeg. Maar u doet het graag geloof ikvoor u kleindochter. Gezellig hoor om zo samen iets te doen. Een fijne tijd nog hoor bij het designteam.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Complimenten hoor u maakt schitterende haak werkjes
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende berg grannies heeft u gemaakt! Het past helemaal bij het thema en het is zo leuk dat u hier voor gekozen heeft! Ik kijk uit naar uw volgende werk ;-)

    Groetjes Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een hoop bloemetjes, daar zalwel eenhoop tijd in hebben gezeten. Wel heel erg leuk.
    Groetjes,
    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Granny,

    ik kom natuurlijk ook even gezellig bij jou langs hoppen. Het is heel fijn jou in het team te hebben, ook voor jou een heel fijne tweejarige teamverjaardag!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat zijn dit veel granny's
    wat zit hier een werk in om er zoveel te haken
    erg leuk dat je de herkenbare kleuren hebt gebruikt van AnMa
    het ziet er ook zo feestelijk uit
    natuurlijk ook gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan
    ga ik gauw weer verder hoppen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. voor ik verder hop heb ik even op dit blog gekeken en vind het geweldig wat voor mooie creaties er zijn gemaakt
    ik hou zelf ook van haken dus ben gelijk volger geworden

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor al jullie leuke reacties. Zo word ik
    op mijn oude dag nog beroemd, al blijf ik anoniem
    onder de naam granny.
    Volgers heb ik ook al en wie weet... volgen er nog
    meer.
    Groeten van de haak-granny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ja zeg dat ziet er fleurig uit hoor. Al die mooie kleuren en dan ook zoveel. Ben niet zo'n haker dus ik vind het knap . Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe geweldig is het om zo'n lieve oma te hebben! En hoe trots moet u op uw kleinkind zijn :D Volgens mij heb ik ook een "echte Granny" gekregen bij een bestelling, super gewoon! Ik wens u, uw kleindochter en het hele verdere team nog jaren lang een fijne samenwerking toe!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan oma "granny" van Anne-Marijke, hoe superleuk is dat dat er een bloghop is georganiseerd en natuurlijk doe ik daaraan mee. Wat heeft u dit geweldig gemaakt, en zoveel en helemaal in de kleuren van AnMaCreatief, ik vind het top. Ik blog nu weer verder naar het eindpunt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goh! 205! Daar bent u wel eventjes mee bezig geweest! Ik heb zelf ook regelmatig een granny van u op een van mijn kaarten gebruikt en krijg daar altijd leuke reacties op. Heel leuk! Blijf vooral verder haken ;-)

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een werk heeft u hieraan gehad! Maar ze zijn prachtig net als al die mooie dingen die we al bij Anma Creatief van u hebben gezien.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een kleurrijk geheel al die granny's bij elkaar.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt de afgelopen tijd niet stil gezeten, wat een werk heb je hieraan gehad, super.
    Ik ga verder met de blog-hop
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve granny, wat een geweldige stapel grannies heeft u weer voor ons gehaakt. Ik gebruik ze ook af en toe op mijn kaarten. Ook uw beestjes zijn het einde. Fijne verjaardag! Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, wat veel mooie Grannies! Een kleurig geheel en leuk om in allerlei creaties te verwerken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve oma,

    Wat heeft u toch weer veel mooie Grannies voor mij gehaakt! Ik vind het zo bijzonder dat u mij op deze manier kunt helpen met de winkel.

    Natuurlijk ben ik ook helemaal dol op de amigurumi-beestjes die u voor mij gehaakt heeft. De nieuwe beestjes worden ook weer zo leuk! Ook vind ik het heel tof dat u in mijn Design Team zit en sinds deze week een eigen blog heeft! Niet iedereen heeft een oma met een blog, toch? Ik hoop dat u er nog jaren van kan genieten om voor mij te haken!

    Ik wil u bedanken voor alles wat u voor mij doet!!! Ik ben er trots op dat u in mijn team zit!!!

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuk nu ook in blogland, en 250 grannies... Ik doe hetu niet na! Ben goed met papier, maar zodra er draad bij komt kijken.... Des te meer geniet ik van het moois wat op het anmacreatief blog voorbij komt! Groetjes,Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  27. OOOh wat een berg gehaakte grannies, ongelooflijk maar ja voor een 2-jarig feestje en je kleindochter is niets te veel toch?? Ik heb al heel wat mooie haakwerkjes voorbij zien komen, zo knap!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw... wat een berg Grannies. Je zult er nu wel van dromen.

    Groetjes, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie granny's
    Knap al dat haakwerk dat u maakt.
    Hoop dat we er nog lang van mogen genieten.

    Succes
    Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh, Granny, hoe krijgt u dat toch voor elkaar? Geweldig! Wat kunt u dat mooi met dat fijne garen! Ze zijn zo leuk om op een kaart te verwerken.
    Ben benieuwd naar uw nieuwe creaties.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat leuk...ik lees nu net dat u een eigen blog heeft!! zo leuk dat u kleindochter helpt met die grannies. super! en u heeft weer zoveel gehaakt, knap!
    veel succes en een hele fijne tijd toegewenst.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Woowww wat super leuk dat haken, ziet er geweldig
    uit en ook leuk dat je voor je kleindochter haakt,
    heel gaaf ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat heerlijk is dat, adt je nog zoveel kunt haken. Dat is totaal over voor mij, zoals zoveel dingen. Maar ik treur er niet om. Heb het allemaal kunnen doen en er blijft genoeg over om creatief blij te worden en te blijven.
    Geniet van alles wat je doet en dan kan je het vogelden jubileum gemakkelijk mee maken.
    Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat heeft u dat prachtig gemaakt zeg, en wat een werk , creativiteit heeft annemarije wel van u ;) groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wow wat een haakwonder!! dat kan ik dus echt niet (vroeger wel op school gehad maar nooit mee opgepakt) Ik kijk er vol bewondering naar.
    groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat ontzettend lief dat u die voor haar haakt, wat zijn het er veel zeg... Ik hop gauw weer verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat prachtige gemaakt. Dan ben je aardig bezig geweest. Mooi in deze kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. heel leuk om die voor haar te maken mooie kleuren heeft u gbruikt

    grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wow wat kan u mooi haken zeg,als ik wel is een bestelling doe krijg ik wel is een leuke granny erbij vind ze geweldig, leuk dat u in het dt team zit van annemarije, wat doet ze het goed he , denk dat u vast een trotste oma bent ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Granny,
    Wat kan je mooi haken,ik vind het allemaal super mooi.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Granny, wat geweldig dat het nu is gelukt om een berichtje op mijn blog te plaatsen. Er stond iets niet goed bij mijn instellingen en dat wist ik niet. Gelukkig dat Anne-Marije het even tegen mij heeft gezegd zodat ik het aan kon passen. Bedankt voor het lieve berichtje en voor de complimenten. Ik begrijp het helemaal als u zegt dat er iets ontbreekt op mijn laatste creatie, want dat vindt ik zelf ook. Ik vindt het echt geweldig om in het team te zitten, maar af en toe ook wel lastig als het echt een bepaald onderwerp moet zijn. Maar we komen er dan meestal wel weer uit, maar vaak wel met een wat andere creatie dan gewoonlijk. Maar dat maakt het ook weer tot een uitdaging. Wat zijn die vintageplaatjes toch schattig hé, ik kan eigenlijk niet meer zonder. En dat is zo leuk dat we eigenlijk allemaal onze eigen smaak hebben in het team. Veel liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen