Welkom op Granny's haakblog

woensdag 26 november 2014

Thijs en Tina

Dit zijn Thijs en Tina!


Thijs en Tina zijn twee hele drukke en vrolijke giraffes.

Het patroon van Thijs en Tina komt van het blog Gehaakte Knuffies.


Tina is stiekem een beetje verliefd op Thijs...


Wat een leuke stel hè?



Gebruikte materialen Thijs:

-Rio haakkatoen zwart 001
-Rio haakkatoen blauw 039
-Rio haakkatoen lime 071
-Rio haakkatoen lichtgeel 510
-veiligheidsoogjes 10 mm zwart
-vulmateriaal (fiberfill)
-chenille draad voor in de horentjes
-haaknaald 2,5

Gebruikte materialen Tina:

-Rio haakkatoen zwart 001
-Rio haakkatoen bordeauxrood 042
-Rio haakkatoen lichtgeel 510
-Rio haakkatoen babyroze 710
-veiligheidsoogjes 10 mm zwart
-vulmateriaal (fiberfill)
-chenille draad voor in de horentjes
-haaknaald 2,5


Anne-Marije en Granny

5 opmerkingen:

  1. Zeker een leuk stel! Ze zien er zo goed uit:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anne- Marije
    ik kom even vertellen dat ik genoten heb zeg op je blog wat zijn ze mooi en lief je haakwerkjes na nieuwjaar ga ik ook proberen met diertjes te haken ik ben er verliefd op
    ook ben ik volger geworden zodat ik af en toe kan komen genieten fijne zondag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Martine,

      Leuk dat je volger bent geworden.
      Ik haak zelf niet, dat doet mijn oma, Granny. Dit is haar blog.

      Anne-Marije

      Verwijderen
  3. Lieve oma,

    Wat zijn ze toch geinig samen. Ik vind dat de blauwe het jongetje is, dus daarom is dat Thijs. Tina is maar ietsje groter, maar meisjes kunnen best langer zijn.

    Dank u wel dat u steeds voor mij aan het haken bent. De verzameling beestjes wordt steeds groter hier. Zo leuk!

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve granny, wat is dit toch een gezellig stel samen. Volgens mij is het dolle boel bij Anne-Marije met al die geweldige dieren. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen